måndag 2 november 2009

"vill bli kändis...


och uppträda på melodifestivalen!" Det är vad min goe Felix vill! Han har länge tjatat på mig att jag ska anmäla honom till musikskolan så han kan lära sig att spela elgirarr. Han vill vara med i ett rockband och sjunga och spela detta coola instrument. Nu för tiden kan han ju bara träna på guitarr hero... Men där är han faktiskt väldigt duktig, så jaa.... Han kanske har en framtid inom musiken!


I dag har jag i alla fall äntligen fyllt i en blankett som vi ska skicka iväg. Tyvärr har jag hört att väntelistan är lång =( Men, men den som väntar på något gott... Snart kanske fejk-gitarren byts mot en riktig! Spännande!

2 kommentarer:

  1. Hej på er

    Jag undrar om vi kan träffas snart och vart ni bor.

    Noel i Mariestad

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Noel!
    Klart att vi ska träffas, så du får se vart vi bor! Jag ringer till mamma så vi får bestämma något...
    Hälsa mamma, pappa och brorsan.
    Hälsningar Sofie

    SvaraRadera