tisdag 29 september 2009

Ja må han leva...

Ja, då var det lilla gossegrynet 7 år! Han är väldigt nöjd med sin födelsedag och sina fina presenter! Synd bara att gästerna åt så lite sallad =). Jag måste vara sämst i världen på att beräkna hur mycket mat jag ska göra. Det var huuuuuuuur mycket sallad som helst kvar. Tur att man har grannar som tacksamt äter upp våra rester (hoppas det smakade bra, anna och anders), dessutom tog världens bästa syster med sig en skål! Till på köpet skickade jag med en tårtbit hem till morfar som var tvungen att jobba och ändå är en halv tårta kvar. Fast hellre det än att det tar slut förstås!

Rasmus tyckte mycket om bilbanan och brorsan är rätt intresserad han också! Synd bara att den var så stor, den får inte plats i hans rum =(

Världens bästa syster och jag på samma bild, ganska ovanligt!

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Va söta systrarna är :) Jag ser att storasyster har väskan på sig som vanligt :) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är klart att väskan är på! Man vet aldrig när man kan behöva något livsviktigt ur den!
    Kram Sofie

    SvaraRadera