torsdag 15 oktober 2009

Jaaa, vi lever...

Jag måste bara be om ursäkt för att mina inlägg här lyser med sin frånvaro! Jag hinner helt enkelt inte skriva nåt! Livet passerar just nu förbi i raketfart och varje dag är fullspäckad... Det är ju kul att man slipper sitta sysslolös, men lite andrum vore trevligt. Mitt i allt upptäckte jag att våra produkter från FitLine håller på att ta slut- aaaaahhh! Inte nu mitt i all stress!!! Som tur var har man snälla vänner som har "drinkar" att låna oss tills vi får nästa sändning den 25:e. Tack så mycket Anna och Marita!

Ni vet väl att det blir en spökpromenad i år? Den 24 oktober går den av stapeln, start mellan 18.00 och 19.30 vid Timmersdalavallen. Ni kommer väl... om ni vågar förstås =)

Nej, nu ska jag gå och sätta mig i soffan hos min goa Mackan och titta på nåt dumt program. Jag vet bara inte vilket än, men det finns säkert nåt jag kan vila ögonen på... Rasmus sover och Felix ligger i sin säng och tränar på att busvissla. Det måste han nämligen kunna till teatern han ska vara med på. Tyvärr går det inget vidare så många tårar har fällts för detta ikväll!

Godnatt och ett tips för hur man kan hinna med 36 timmar på varje dygn mottages gärna =)

1 kommentar:

  1. Klart ni får låna mineraldrinken! Nästa gång kanske det är jag som står utan...

    Har inga tips vare sig hur man lär sig busvissla - kan det inte själv... eller hur man ska knö in 36 timmar på 24. Får du något svar på det så tala om det ;)

    SvaraRadera