onsdag 21 oktober 2009

Min lille popstjärna!

Så här snygg ska Felix vara i morgon då han uppträder på småstjärnorna på fritids! Han och några kompisar ska sjunga "Satellit" med Ted Gärdestad. Synd att mamma inte får vara med och titta. Hans hjälm, vantar och månskor är klädda med folie. Kommer ni ihåg vilket härligt material folie är! Jag blev som barn på nytt, helt fantastiskt! Vi gjorde massor av grejer med denna underbara, glansiga och goa folie när vi var små!
Tänkte att jag slänger in ett boktips här också:
"Vart är du på väg -och vill du dit?" av Christer Olsson.
En bok full med goda råd om hur man ska få ut mer av livet och bli lycklig!
"Lycklig är något man väljer att vara, genom att se det man har."
Mackan var på hans föreläsning och kom hem alldeles lyrisk. Givetvis gick han in på nätet och beställde ett exemplar bums!

Ha en trevlig onsdagskväll, jag ser fram emot min och Annas härliga torsdagsfrukost imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar