onsdag 21 oktober 2009

Spökpromenaden!

Ja, det ska bli skönt när helgen är över och allt har gått bra! Det är ju så att vi har tagit på oss att dra igång spökpromenaden igen. Det jobbiga är att jag inte vet vad jag ska oroa mig för och så oroar jag mig för det. Tänk om det är något jätte-viktigt som vi behöver göra.... Uschiamej! Jag och Nina ska i alla fall åka in till stan idag och handla det sista som vi behöver. Det känns skönt att få det ur världen. Jag stänger både torsdag och fredag så det är sista chansen idag.

Barnen tycker däremot att det är superhäftigt och spännande med spökpromenad och Hallowen. I går tog Rasmus en spruta och efteråt åkte vi och köpte en pumpa. Mackan och barnen skar ut ett ansikte och den blev superfin! Det var det första Rasmus nämnde när han vaknade i morse: "Var är pumpan?"

Nej, nu ska jag gå och jobba lite. Slutar 13.00 så det blir bara en liten stund till!

Ha det gott och glöm inte att komma på spökpromenaden på lördag!


2 kommentarer:

  1. Vi kommer på promenaden. När börjar det och vad kostar det? Ungarna är så spända och förväntansfulla.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkar vara välkänt det där med spökpromenad i Timmersdala.. Våra grannar var där och sa att det var massor av folk. Synd att vi inte visste om det innan.
    Kram Vronken

    SvaraRadera