torsdag 29 oktober 2009

Vilken härlig dag!

Det här är en bra dag! Solen skiner och det är så där lagom kallt ute. På jobbet är det lugna pucken, jag och Håkan har kommit igång med roliga förändringar på avdelningen. I går kom äntligen leveransen från FitLine så i morse tog jag den första morgondrinken på typ en vecka- DET MÄRKS!!! Hoppas att Mackan mår lika bra som jag. Han har drabbats av ett litet virus de senaste dagarna och känt sig hängig. Han skyller givetvis på att FitLine produkterna varit slut, så nu borde det vända tycker jag! Det är fortsättningsvis skönt att spökpromenaden är avklarad, det märks skillnad nu när det får plats andra saker i huvudet =). Inte för att man kan kalla mig organisatoria men ändå!

Igår var jag och syrran på Vilanbadet i Skara med Felix, Rasmus och Andreas. De badade som tokar och vi satt fullt påklädda vid ett bord med varsin kopp kaffe! Underbart härligt med så stora barn som reder sig själva på det viset! Kan säga att vi fick oss ett par goa skratt där: Det var en mamma som var där med sina tre barn, hon var ganska slutkörd och använde väldigt konstiga argument till barnen. Bla var hon arg på sin 6-åring för att hon la sina byxor på golvet i omklädningrummet: "Lägg inte byxorna på golvet! Det sa jag ju till dig i söndags!" vrålade hon. Herregud... Det var ju onsdag. Kanske inte så smart att säga till barnet på söndagen, vad hon skulle göra på onsdagen...

Nej, nu är min rast slut. Dags att gå in till stjärnan och göra skäl för sin lön =).

Ha en härlig helg allihop, själv ska jag på kalas på fredag! Det ska bli mysigt!

3 kommentarer:

  1. Tjena!
    Roliga förändringar. Vad jag blir nyfiken.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Visst är det spännande,va!? Jag kan säga att vi fått inspiration från boken i personalrummet...

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättebra, nu finns det mera tillfällen att göra tvärgrupper osv. Ni är så duktiga du och Håkan. I LIKE erat kämpamod......... Nina

    SvaraRadera