onsdag 23 juni 2010

Leif "Loket" Olsson!

Tänka sig att Leif "Loket" Olsson har varit i Timmersdala! Han har varit på Tymers drive in bingo och ropat nummer hela kvällen. Jag kunde inte motstå, jag var ju tvungen att spela jag med. Håkan och Johanna höll mig sällskap. Det blev många skratt i solen men tyvärr inga pengar... Skit samma, roligt var det i alla fall!

I morgon är sista torsdagen jag är ledig. Jag ska börja dagen med en sovmorgon och långfrukost. En tur upp till Anna för att titta på hennes fina trädgård ska jag nog lyckas klämma in. På eftermiddagen kommer gose-Harry hit. Han får vara hos fadder-Sofie när hans mamma jobbar, mysigt. På kvällen drar vi till stugan för att fira midsommar. Hoppas att det blir som de lovar- Fint Väder!!!!

Glad midsommar allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar