måndag 21 juni 2010

Mot nya höjder!

Barnens kompis ropar "Katten är högst upp i trädet!". Jag blir nyfiken och går ut och där är Findus högst upp i äppelträdet. Det ser så himla roligt ut för han sitter verkligen på toppen, precis som man kan göra i tecknade serier. Det ser ut som om han sitter ovanpå bladverket liksom. Jag springer in och hämtar kameran och får den här underbara bilden!
Helgen har gått i fotbollens tecken. Vi har spenderat den hejandes på Felix i Ulvacupen. De var fantastiskt duktiga och kom så långt som till kvartsfinal. Där åkte de ut i förlängning. Grabbarna var mycket ledsna och många tårar fälldes. Se här på min lilla Zlatan!

Rasmus är för liten och hans lag får inte vara med i Ulvacupen i år. Felix lag spelade utan avbytare så hela söndagen var han ombytt i fall om att någon skulle bli skadad. "Tyvärr" så skadades ingen!
Får man inte spela så får man låna pappas kamera och leka paparazi. Här är ett av korten som Rasmus tog:Ha en skön kväll och en riktigt mysig midsommar! Har hört ryktesvägen att vädret ska blir bra... Det tror jag först när jag ser det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar