tisdag 1 juni 2010

Möhippa på en tisdag!

I dag har vi haft möhippa för Virpi! Hon trodde att vi skulle ha ett gemensamt avdelningsmöte, det hade vi också... en timma. Sedan kom Nina med väldigt vackra kläder och så fick hon klä sig i vit klänning och krona med slöja. Vi åt paj och kaka och sedan bar det iväg till Laserdome. Vi åkte cabbe till staden. Virpis slöja stod som ett spjut och jag och Nina blåste bort i baksätet. Undrar just om vi kommer ha nackspärr imorgon?! Måste bara säga att Laserdome är såååå j-a roooooligt! Man är ju som en liten krigarprinsessa där inne i mörkret. När spelet var slut andra gången blev jag faktiskt lite ledsen i ögat för att jag inte fick fortsätta! Stackars Virpan, hon var ju vitklädd så för henne var det inte så lätt. Alla såg ju henne hur lätt som helst!

Nu måste jag nog gå till sängs om jag ska orka gå upp tidigt i morgon. Ska nämligen öppna. Men det gör inget om jag är så trött för på torsdag är jag ledig! Jag har gått ner i tid i juni och ska vara ledig varje torsdag. Gött för mig och mina barn! Det blir nog bra för Mackan också såklart när han får en piggare familj!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar