måndag 19 juli 2010

Tillbaka igen...


Vi har nu flyttat hem från stugan! Där har vi haft det fantastiskt härligt med underbart väder och många sköna bad. Lille Rasmus har lärt sig att åka vattenskidor! Tänka sig, han är inte så liten längre =)


Vi har varit på barndop och så här glad är Felix för detta! Han håller på att spara ut sitt hår till en riktig "rockfrisyr". Jag har varit irriterad på detta och tjatat att han ska klippa sig. Men plötsligt tycker jag att han är riktigt söt i sitt långa hår!

Maken till katt att fälla hår! Jag har aldrig haft katt förut så jag har inget att jämföra med, men Findus får nog rekord för mest och bäst hårfällning! Innan vi åkte till stugan borstade jag honom och fick ihop till en liten kattunge (storlek på hårboll). Tyvärr så fällde han till synes lika mycket när vi kom till stugan, så jag borstade honom igår när vi kom hem också. Han tycker det är otroligt skönt, så när jag ledsnat borstade han sig själv. Han låg och gned sig mot borsten och spann. Han är väl för go!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar