måndag 3 augusti 2009

Första arbetsdagen till ända...

Jaha. Sov inte så bra inatt. Det gör jag aldrig inför första arbetsdagen efter semestern. Jag är ju livrädd för att jag ska försova mig. När jag väl somnade drömde jag att familjen var på semester på en stor båt. Den lade till i nåt exotiskt land och vi gick av. Då kom det en tsunami!! Huva, det var läskigt. Vi hade ju lärt oss ett och annat efter katastrofen i Thailand så vi klarade oss i ett högt hus. Men det var på håret! Efter den upplevelsen hade jag svårt att somna om som ni kanske förstår.

Jag försov mig inte. Vi kom upp allihop! Däremot har jag varit lite trött idag, tur att jag slutade kl 13.00. Barnen lekte med kompisar och jag lade mig i sängen och stensov en stund. Gud, vad skönt det var. Tillslut var det bara att gå upp och laga lite mat. I dag stod det Gudruns kasslergratäng och ris på menyn. Blev mumsigt. Efter maten gick Mackan ut och plockade svamp och han hittade lite faktiskt!

Klockan 19.00 var jag iväg för att visa FitLine för några nyfikna. Vi hade jätte-trevligt och 3 st utav dom ska börja så fort som möjligt. Kul! Kom hem kl 22.30 så nu är det nog dags att sova lite så jag är piggare imorgon. Hoppas jag slipper några naturkatastrofer inatt!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar