söndag 2 augusti 2009

Sista kvällen...

Jaha! Då var det sista kvällen på semestern... Vad ska man säga?! Det är klart att det är skönt med ledighet, men det ska bli kul att jobba lite också! Barnen sover faktiskt redan (!) och de ser verkligen fram emot en rolig dag på fritids i morgon!

Jag har varit på 3 årskalas idag. Det var lille Samuel som redan fyller 3! Han var störtskön på sin nya orangea cykel- Herregud vilken fart han hade! Totalt orädd, jag tror att han har det efter pappa. Mamma minns jag som väldigt stillsam som liten!


Är väldigt nöjd att kunna berätta att vi rensat Felix rum i dag! Två hela sopsäckar som ska slängas, det känns verkligen som en befrielse =). Han har så mycket skit i sitt rum, han sparar verkligen på allt. Rasmus var med och hjälpte till, hans rum hann vi dock inte med. Han väntar med förväntan på när vi ska slänga saker hos honom. "Ska vi göra det i morgon mamma? Du slutar ju tidigt!" Lilla gubben, han är ju för go! Vill slänga leksaker?!


Jaha, som ett sista minne från semestern 2009 lägger jag här in en bild på mig och Dino! Förut ville jag gärna ha en hund, nu vill jag jätte-gärna ha Dino! Tyvärr får jag honom inte =(.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Redan slut på semestern. Jag har en sista vecka kvar och hoppas att solen tänker visa sig ordentligt.

    SvaraRadera
  2. Underbara positiva du! Du är min idol!:) Tyckte också att det var roligt att gå till jobbet idag och gjorde också ett rejält röj på semesterns sista dagar. Panik i sista minuten är den effetivaste metoden! KRAM och hälsa alla på Lerdala förskola!

    SvaraRadera