söndag 16 augusti 2009

Harry!

I dag fick vi äran att ha Harry för oss själva och känna på hur det är att ha en bebis i huset! Harrys familj åkte iväg på söndagsmiddag och han fick stanna hos oss! Det var såååå gossigt =) Harry är bara 3,5 veckor gammal och luktar ljuvligt. Det är inte utan att man blir bebissugen... Ja! Ni läste rätt! Jag, Sofie, som sagt att jag aaaaaaaaldrig skulle vilja ha en tredje. Jag kan på riktigt tänka mig en liten plutt hemma hos mig. Tyvärr ska man ju vara två om det så det blir nog inget. Tur då att man kan låna en Harry!Felix satt en lång stund med Harry i knät och bara tittade.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är han underbar den lille godingen. Jag kan inte komma ihåg att mina barn har varit så lugna och snälla som Harry. Glömmer man fort?

    Du är välkommen till mig nästa söndag 23/8 kl 17.00 på Me&I-party. Följ med Anna vet jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men lyckliga du! Nu blir jag avundsjuk....
    Jag vill också vara barnvakt!
    Klart att ni ska ha en tredje Sofie.

    Vi ses på tisdag när våra godingar ska vara bollkallar!
    Kram på dig!
    Malin

    SvaraRadera