torsdag 13 augusti 2009

Vad hände?

Gårdagen går till historien som en underlig dag! Jag kan inte för mitt liv fatta vad som hände i min kropp... Det började redan på jobbet. Ena stunden genomsvett, andra stunden höll jag på att frysa ihjäl! När jag kom till fritids vid 13.20 undrade jag om jag skulle hinna hem innan jag skulle spy. Väl hemma lade jag mig i sängen och sov i två timmar, då ringde telefonen och väckte mig. Barnen gick iväg till kompisar och jag satte mig ute och läste. När Marcus kom hem gick jag och frös och kände mig sjuk. (Troligtvis svininfluensa sa jag till honom) Han skonade mig från matlagning och hämtade pizzor. När barnen somnat kl 20.00, somnade jag också.

Idag när jag vaknade var allt som vanligt! Hallå eller, vad hände?!

1 kommentar:

  1. Hm...Ja...Hm... Från en hobbyhypokondriker till en annan...du har ju redan nämt det själv, men visst MÅSTE det bara ha varit någon slags light-form av svininfluensan?! Gött! Nu har du säkert blivit immun mot den kraftiga varianten när den kommer! =) Kramis

    SvaraRadera