onsdag 13 maj 2009

Alla maskrosor ska bort!

Nu har mitt sommarnöje äntligen börjat =). Det värsta jag vet är maskrosor i min gräsmatta. I dag när jag kom hem från jobbet så såg jag flera stycken som tom hunnit bli gula. Nu har jag gått ett varv och tagit bort alla gula och de gröna bladrosetter jag kunde hitta. Känns jätteskönt!
Man känner sig lite matt i kroppen sen igår. Har man inte sprungit på två år och springer 5 kilometer så känns det i kroppen. Jag befarar att jag inte kan gå upp ur sängen imorgon. Men Nina har lovat att komma hit med en spray som är bra mot all värk. 6.15 är hon här med den, lagom när jag kliver upp! Haha...
Nu ska jag äta grillade hamburgare med världens bästa familj! Mmmmm, det blir gott! Ha det så bra och glöm inte att ta bort alla maskrosor =).

Inga maskrosor! Bara en snygging vid grillen och en Tymerfantast bredvid!

Var tvungen att ta kort på spireahäcken innan den blommat över! Vita blommor går bra, gula är värre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar