måndag 18 maj 2009

Muffinsbak!








Den här dagen började ungefär som helgen varit... Jag på irriterat humör. När jag åkte från jobbet tänkte jag att det här måste ändras! Rasmus frågade direkt om han fick baka... Jajemen sa jag! Både Rasmus och Felix satte igång, och de var sams hela tiden! Efteråt fikade vi och spelade ett av våra favoritspel: Den försvunna diamanten. Rasmus vann först, sen jag och sist Felix! Det är sant! Det blev nästan löjligt rättvist =).
Nu tittar killarna på "En natt på museet" och jag har precis gjort iordning kalopps som ska koka ett par timmar! Jag måste säga att det känns bättre nu än i morse... Tänkte ta en activizer och titta lite på filmen jag med. Sedan vill jag till spåret och springa ett varv!

Ha en fortsatt bra måndag!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj! springa i spåret igen, vad har hänt???
    Du har blivit en riktig hurtbulle ;)
    Vad skönt för alla parter att du är på bättre humör ;)
    Vad mysigt ni verkade ha iallafall.
    kram på er

    SvaraRadera