torsdag 21 maj 2009

Begravningen var jätte-fin! Det gick bra allting fast jag såg ut som en banktjänstekvinna... Det var lite roligt för efter begravningen gick jag till "Lilla Ting" , där jobbar min bästa kompis Therese. Jag såg hur hon med stora ögon kollade in mig nerifrån och upp. "Jag har varit på begravning!" sa jag och hon nästan andades ut och sa "Jaha! Det är ju inte så vanligt att se dig klädd så där! Jag visste inte ens att du hade en kavaj!" sa hon. Jag lovade att hon kunde få låna den om hon skulle på någon begravning nångång... Handlade en lykta, blockljus och två plädar hos henne! När vi kom hem kände vi att vi ville ha två plädar till. Då ringde vi till "Lilla Ting" och vips så kom Therese hem med det efter att hon hade slutat. Hallå eller?! Service!

Idag har vi tagit det lugnt. Robin, Susanne och Karl var här och fikade på fm. Barnen har haft kompisar här hela dagen. Marcus och Rasmus har varit på golfbanan och slagit bollar. Jag och Felix har sprungit 2,5 km. Jag satt i 2 timmar på altan och läste en bra bok. Jag, Mackan och Rasmus har spelat boccia. Tyvärr badade barnen i badkar precis nu... Nu vet jag varför de haft badförbud så länge! F-N! Det är vatten överallt!

Imorgon ska jag jobba! Stackars mig, alla andra är hemma och jag måste åka till jobbet. Dessutom stänger jag! Jaja. Det blir ju lite sovmorgon i alla fall.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar