fredag 22 maj 2009

Familjespel?

Jag sitter och väntar på att familjen ska komma in! Vi har bestämt att vi ska spela bowling allihop-på wii. Men jag väntar och väntar, ingen kommer in! Jag går ut och tittar och hittar familjen:
Felix och Rasmus återfinns på studsmattan i regnet i badbyxor! Burr, vad kallt! 13 grader ute, vi får väl se om de blir förkylda. (Anna, du är ju övertygad om att man blir sjuk om man är barklädd ute i kylan...)I garaget hittade jag Mackan! Han mekar med båten som ska få åka till stugan imorgon. Skönt att bli av med den på uppfarten!
Ja, jag får väl se om familjespelet blir av!?

Kramar

3 kommentarer:

  1. Hallå! Va kul !då är du med i tävlingen.
    Håller tummarna jag med.

    Ha en bra fredag!
    Oskar

    SvaraRadera
  2. hello i kylan här skiner solen och regnar lite på nätterna:) sitter just nu och myser i husvagnen.. hälsa min kompis att inte ramla i vattnet nu i morgon:) ha de

    SvaraRadera
  3. Sjuk och sjuk, risken finns ju att man blir det;) våra barn har vadat i havet, de visar inga symtom på sjukan än =) nu har det nog vänt för fam. Lindberg. Här ska vi vara friska!
    Hoppas att ni iallafall har det bra/ kram och syns i morgon

    SvaraRadera