fredag 8 maj 2009

flash!


Jag och Mackan tog en activizer (från fitline) när vi kom hem från jobbet idag. Det är en drink som öppnar upp cirkulationen och som gör att man får en piggboost! Ikväll ska jag inte somna i soffan klockan 19.00! Man kan flasha av denna drink. Mackan åkte iväg till affären med barnen och jag satte mig vid datorn. Efter en stund började det att pilla och klia på armarna, jag tog av mig tröjan och h-e vad jag flashar!

Vet inte om det syns så bra på bilden, men det är bra flammigt! Häftigt va! Det händer verkligen saker i kroppen med dessa produkter...

Ha en trevlig fredag alla glada!

2 kommentarer:

  1. Jag tog en jag med, men skallebanken gick inte över för det... nu sitter jag här och fryser så det kanske beror på att temperaturen stiger i kroppen. Jag provar det gamla vanliga sättet nu - ibumetin - och hoppas att det hjälper istället!

    Hoppas tacosen smakar;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen häftigt med fitline. Flasha Mackan igen?
    kram från mig på berget

    SvaraRadera