söndag 10 maj 2009

söndag!

I dag har jag och Anna varit i Lidköping på Business Akademi! Ämnet var givetvis FitLines produkter... Kan bara säga att jag tycker att dessa produkter är super! Nu har jag bestämt mig för att köpa deras solskydd också. Ska i framtiden köpa omega 3 och Q-10 droppar också. Allt för att min familj ska få i sig allt! Jag säger det igen: gå in på hemsidan och läs om ni blir nyfikna!
Efter akademien var det dags för fotbollsträning och när vi kom hem därifrån sprang killarna raka spåret ut i skogen...Där har dom numera världens finaste koja! (om du frågar Felix och Rasmus) Snälla pappan har hjälpt killarna att snickra....
I kojan har de inrett med det bästa de har: Bollar! Än så länge finns det inget fönster, så stänger de dörren blir det tämligen mörkt =).
Nu är bägge barnen lagda och Mackan har gjort varma mackor till oss. Nu ska jag njuta av en god måltid tillsammans med världens bästa make!
Ha en trevlig vecka allihop!

Kramar

1 kommentar:

  1. Hej Felix och Rasmus! Fin koja ni har! Jag kommer gärna och tittar i den! Har ni någon hemsida, du Rasmus och Felix? Jag har en. Om ni mailar till oss kan ni få veta hur man kommer dit.

    Kram från Noel
    magnus.veronica@telia.com

    SvaraRadera