tisdag 12 maj 2009

vårruset!

I kväll åker jag med goa kollegor till Jönköping för att delta i vårruset! Jag tänker rusa lugnt, vi får se hur de andra gör... Marita kan nog ta och jogga en bit i alla fall =). Vi var med förra året också och då strålade solen på jättevacker natur runt sjön- härligt! Hoppas på lika fint väder idag. Arrangörerna skänker en picknickkorg som vi kan avnjuta efter loppet. Mmmm, det blir gött!

Är det någon som blivit nyfiken på Fit Line så kommer Eva hem till mig den 26 maj. Då går det bra att ställa sina frågor eller beställa kosttillskott!

Ha det härligt i solen!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer igen nästa år :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Hoppas ni hade en lika solig eftermiddag/kväll som vi, så ni fick en fin picnic. :)

    På din fråga är jag tyvärr tvungen att svara att jag är väldigt glad att jag har din grodprins att kyssa varje kväll, för någon annan prins har inte dykt upp... :)
    Men jag ska på 30-årsfest i Örebro på lördag, Linus o Chris som fyller år, så då hoppas jag att det finns många söta singelkillar... ;) Det blir i alla fall liveband o karaoke!!!! Och snyggLinus e ju aldrig fel å vila ögonen på. Hihi...

    Fitline låter ju som en dröm... Vi får nog prata nån dag snart...

    Ha det bäst!
    Kramis

    SvaraRadera