lördag 18 april 2009

Grillat, mmmmmm!

Har varit hos Anna och Anders och ätit supergott! Grillat är bara bäst! Sen att Mackan hade ansvar för grillen medan han stod och pratade med mej och Anna i köket, varpå kycklingspetten brändes lite. Det gör ju inget... Det var jätte-gott ändå! Vi hade mycket trevligt, tack goda grannar för detta! Tur att ni fick in Frasse förresten, hade knappt kunnat sova inatt om den stackarn fått vara ute i natt!

Efter programmet "Talang" i fredags, kan våra barn inte sluta trolla! De har varsina trollerilådor. Jag och Mackan är publik och de har trolleri-show för oss! Man kan säga att det behövs lite mer träning innan tricken sitter ordentligt. Jag och Mackan däremot skrattar så vi kiknar varje gång, de är så gulliga som trollkarlar =).

Tack och lov så håller "piggheten" i sig! Jag känner mig lika pigg idag, som igår =). Det känns helt fantastiskt och jag hoppas att det inte ska vända tillbaka igen. Det är så härligt att vara glad och pigg!
Kramen

2 kommentarer:

  1. Det är alltid lika kul att träffa er.
    Får vi ta snart igen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh jag längtar efter piggheten!
    Skönt att du hittatr dit:)
    Kram

    SvaraRadera