fredag 17 april 2009

Vardagsglädje!

Sitter och njuter av livet! Barnen är i skolan och jag tar en kopp kaffe vid datorn... Jag börjar inte förrän 10.30 idag så jag har tid på mig än att göra nyttiga saker =).

Rasmus har dragit på sig en hosta, igår natt hostade han jätte-mycket. Förut har det varit så att så fort han börjar så här så har det snabbt övergått i feber. Peppar, peppar! Ingen feber än! Undrar om det är kosttillskottet? (Fit Line, ni vet!) Eller är det så att han vuxit till sig och klarar infektionerna bättre nu? Jag tror nog på en kombination... På tal om Fit Line! Jag känner äntligen att utrensningen börjar lugna ner sig. Jag känner mer energi igen och känner glädje över konstiga saker. Tex, morgonstöket med att få barnen till skolan! När jag skjutsat barnen och kom hem, såg disken från frukosten, så kände jag en enorm kärlek och glädje över att få vara mamma åt dessa två! Det är sååååå skönt att det äntligen vänder och att jag ska få vara piggare!


Ett litet glädjeämne, goda Sotis!

Ett glatt minne! Vårt bröllop -07!

Nu är kaffet slut och jag tänker vika lite tvätt. Det känns nästan lite kul det med! Ha en trevlig fredag och glöm inte taccosen ikväll. Ni vet, ingen fredag utan taccos!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att du har så god smak när det gäller valet av brudklänning. *ler*
    Vet en annan tjej som har samma goda smak.

    Ha en riktigt skön helg och njut av tacosen i kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu är det faktiskt så att det går lika bra med varm pastasallad, mycket oliver och feta ost i den så blir det mums!!

    En skön helg tänker jag iallafall ta om inte Björn ramlar ner från taket den token.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Låter underbart, får nästan tårar i ögonen av att du är så nöjd med livet. Tänk om alla kunde glädja sig så över små vardagssysslor.
    klart det blir taccos, kraaam Anna

    SvaraRadera