torsdag 23 april 2009

Medium-Jens förklarar

Skickade frågan om vad som var på bilden till medium-Jens. Han var snabb att svara och jag tror att Rasmus blir glad när vi talar om det för honom för han skrev så här:

Hej Sofie!
Hoppas jag inte gör dej besviken nu,men!!
Till 99% säkerhet så är det damm framför linsen!
Väldigt vanligt fenomen när man tar foto med hjälp av
en digitalkamera med integrerad blixt!
(Blixten belyser dammkornet)
Hmm! Testa genom skaka en filt och ta ett kort
med samma kamera och blixt!
Borde bli samma resultat fast med flera "bollar"!
//Jensa

Tänkte testa detta när jag kommer hem från jobbet. Mackan skakar filt och jag fotar... Spännande! Förresten, jag kanske behöver städa lite hemma så det slipper bli så här på fotografier! HAHA

Kramen

4 kommentarer:

  1. Så kan det vara!
    Men visst hade det varit spännande om det varit ett spöke?
    Lite besviken är man allt, testa filten och seom det blir samma, annars är det ju inte det.
    Syns snart på jobbet/ kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men det svaret gör att jag verkligen tror på Jens som medium! Han är på riktigt. Blir nästan lite nyfiken på att vara med på en seans... Och du Sofie, spökena ser du ju ändå. Kram

    SvaraRadera
  3. tack för din omtanke
    är hemma ifrån lasarettet nu omtumlad men bra


    ha en toppenkväll

    kram

    ang bild så tror inte Jimmy på dammkorn p.a.g att hade det varit ett damkorn så måste det varit ungefär i en 5 as strlk för att där den sitter av ståndsmässigt sätt så stämde det inte va de han skulle kolla med hans foto lärare för han trodde inte på damkorn

    SvaraRadera
  4. hej kikar in hos er, jätte fina bröllopsbilder.

    SvaraRadera