måndag 13 april 2009

Våren är här!

Nu är väl ändå våren här! I dag plockade jag första buketten med vitsippor och ställde på bordet ute på den nya fina altanen! Åh, vad de luktar gott =)! Jag älskar vitsippor, de är mina absoluta favoritblommor.
Kom precis hem från staden, där vi sett Kenny Starfighter på bio. Måste medge att jag skrattade mååååånga gånger. Fler gånger än barnen till och med... Jag har ju lite barnslig humor, men dummare film får man ju leta efter!
Barnen är ute och spelar fotboll med grannbarnen och deras pappa. Mackan är uppe på "gräddhyllan" och hjälper Anders med någonting i garaget. Jag tänkte städa kaninburen innan jag tvingar in killarna så de kan göra iordning sig för kvällen.
Ha en mysig måndagskväll!

1 kommentar:

  1. Tack detsamma på dig!
    Jag har precis fått in mina små, så nu väntar kvällsrutinerna.
    Vad snällt att vi fick låna Mackan, de bär in tunga plåt skåp till garaget.
    Vad bra att det var en rolig film, jag hörde med Mackan om "orden" men han hade inte hört något.
    Ha det så bra så syns vi i morgon på jobbet.
    Kram

    SvaraRadera