onsdag 15 april 2009

Kusligt!

Sitter nu och tittar på "det okända" . Det är såååå spännande, de är i ett gammal prästgård som är känd för sina spökerier. När de ska åka därifrån fungerar inte gps:en så de kommer hela tiden tillbaka till prästgården... Tillslut ger dom upp, eftersom det blir snöoväder. De ska nu allihop sova i detta hus!!! Spännande =).
Jag tycker sånt här är så spännande. Jag tror benhårt på att vi får påhälsningar från andra sidan. Jag är övertygad om att jag upplevt såna besök, det var dock ganska längesedan sist. Skulle gärna gå en kurs där jag kan utveckla förmågan att få kontakt med "andar".
Nej, nu fortsätter programmet!

Sov så gott!

3 kommentarer:

  1. ooooooohoooooohooo nu kommer jag i natt heehee

    SvaraRadera
  2. jag såg också programmet. det var sjukt spännande. är me en true believer.
    måste boka in en seans snart. antingen privatsittning eller en hemseans. då kommer såklart en inbjudan till dig.

    kram sara

    SvaraRadera
  3. Visst är det spännande, var lite svårt att stryka till gårdagens program,ville se allt. Jag är väldans glad att jag kan backa tillbaka på min boxer, Victor störde mig hela tiden när de hade fel på GPS.en. Vi kanske ska spara till en kurs du o jag.......? Nina

    SvaraRadera