tisdag 7 april 2009

Maria och Therese (och alla barn) var här och fikade i eftermiddag! Det var jätte-kul att träffas, Maria bor i Göteborg så henne ser man inte så ofta tyvärr. Barnen lekte med bilar och vi pratade... När alla gått var det minst sagt dags för barnen att äta. Mackan tyckte att vi skulle baka egen pizza, medan barnen ville ha risgrynsgröt. Tyvärr fanns det ingen gröt i kylskåpet, men Felix och Rasmus trampade gladeligen iväg till affären för att köpa. Det var två stolta killar som kom hem med två "korvar" med gröt! Nu är alla mätta och belåtna. Felix har fått lov att titta på första perioden på hockeyn, men Rasmus ville gå och lägga sig... Det tar på krafterna att vara ute i vårvädret =).


I morgon slutar jag 13.00, men fritids ska på utflykt till barnens hus så de ska jag inte hämta förrän kl 17.00! Oj, vad ska jag göra med den tiden tro. Antingen ska jag passa på att baka bullar eller också åker jag hem till mamma en sväng. Tänk vad mysigt, jag och mamma. Inga barn som pockar på uppmärksamhet. Får nog kolla om hon är ledig i morgon!

Kram

3 kommentarer:

  1. vilka killar, ja han ser lite trött ut ;)
    blev det ingen pizza för mackan då?
    ha det så bra, syns i morgon. kram anna

    SvaraRadera
  2. oh vad härligt att vara "barnledig". passa på o njut. gör absolut ingenting. en kopp kaffe i solväggen. så skönt

    kram

    SvaraRadera
  3. Vi väntar oss bullar imorgon! Det är ju trots allt dan innan helg imorgon:)

    Kram

    SvaraRadera