söndag 26 april 2009

Nya fotbollskor!

Knoll och Tott har fått nya fotbollskor utav den snälla pappan! Rasmus slog till på ett par Puma och Felix valde Nike... Första fottbollsträningen var ikväll och avlöpte bra! Tänk vilket vårtecken det här är, barn på gräsplanen-springandes efter en boll!!!! Härligt tycker jag.
Vi har varit på Maxi och beställt möblerna till altanen. Det kommer att bli superfint tror jag! Härligt att få iordning därute nu när det är varmt nog att sitta där =).
I morse åt jag och Mackan mögligt bröd =(, förmodligen är det därför jag känt mig så hängig hela dagen! Det är antingen det eller fästingen som gjort mig sjuk. För det kan väl inte vara en vanlig förkylning heller. Det troliga är dock att det bara är utrensning som vi brukar säga på jobbet!
Godnatt och sov så gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. hej hej kommer under måndag morgon avslöja vem som var vinnaren i denna grymma tävling om swing vace ..

    sen lägger jag till 2 länkar till nya tävlingar hos mej.
    på bägge finns det massa med bra inredningsprylar, både för barn och vuxna.. missa inte din chans på dom

    http://misstessan82.blogg.se/2009/april/sondagtavling.html

    http://misstessan82.blogg.se/2009/april/sondag-som-vanligt-tavling.html

    Ha de toppen och LYCKA TILL
    :)

    SvaraRadera
  2. klart det är utrensning ;)
    sov så gott så syns vi i morgon /kram Anna

    SvaraRadera