söndag 5 april 2009

Simskoleavslutning!

I går var det simskoleavslutning, givetvis var mamma där och tittade på vad Rasmus hade lärt sig under terminen! Han var såklart jätte-duktig men var mer under vattnet än över...
Här sitter Rasmus i mitten bland sina simskolekompisar och väntar på att få dyka i vattnet!

Storebror fick titta på avslutningen innan hans simträning började. Felix träning fortsätter några veckor till, den 1 maj avslutas terminen med "Pirayasimmet". Det är en simtävling för alla som tränar i Götene simsällskap! Det ska bli kul =).
Måste berätta att jag för första gången i mitt liv varit på me & I party utan att köpa någonting! Känner att killarna börjar bli lite stora för dessa kläder och jag tycker att kläderna för mig är lite för dyra... På onsdag kommer glaspartierna till altanen och jag måste nu spara pengar till nya möbler till altanen (såklart! Kan väl inte ha de gamla väderbitna möblerna i vår nya inglasade altan heller!) Vi har sett en matsalsmöbel och en "lounge" möbel på ICA- Maxi. 10 000 kr går det kalaset på. Spara, spara, spara....
Vi har varit i stugan i helgen, tänkte att jag skulle tagit kort på stugan och lagt ut sommarparadiset på min blogg så ni får se. Tyvärr tog batteriet i kameran slut så det blev inga bilder, får bli en annan gång!
Ha det bra alla bloggläsare, nu ska jag lägga mina prinsar!


3 kommentarer:

  1. tack snälla du*fina barn du har:)

    SvaraRadera
  2. Åh jag är nyss hemkommen från Maxi. såg en snygg rottingsoffa m tillhörande bord och fotölj. Vita dynor. Kan det vara den du sett ut kanske?

    Jag har också varit på ett me&i i år. Tycker inte heller att de har ngt roligt till vuxna. Alvin gillar ju fortfarande de kläderna så till honom köps det en del.

    kram

    SvaraRadera