måndag 30 mars 2009

30 min promenad =)

Nu pågår en spännande bandymatch här ute på gatan! Det är Felix, Rasmus och tre kompisar som tappert kämpar. Visst är det lite vårkänslor, när man ser barnen leka ute... Härligt, tycker jag.
Måste berätta att jag äntligen varit ute och gått! Jag lämnade barnen själva hemma, så jag var bara ute i 30 min, men ändå. På den tiden ringde de bara 3 (!) gånger. Jag lyssnade på ljudboken, men tyckte faktiskt att det var ganska svårt att koncentrera mig. (kanske för att telefonen ringde hela tiden) Det kanske är en vanesak, men jag tycker att känslan i att "läsa" en bok är bättre! Men, men jag tänker lyssna färdigt på den här boken i alla fall =).

Nu kom Mackan hem, och gick ut i garaget som han håller på att städa... Jag behöver nog börja tänka på vad jag ska laga för god måndagsmat. Ingen aning. Förslag mottages gärna!

2 kommentarer:

  1. vad sägs om en smarrig krögarpytt ;) eller har ni förätit er på den?
    kram

    SvaraRadera
  2. Det blev pastasås med spaghetti! Krögarpytt var faktiskt väldigt längesen och finns inte ofta i min frys längre... Troligtvis för att vi förätit oss =).

    SvaraRadera