torsdag 26 mars 2009

MP3!

Jag har äntligen fått min fina MP3 spelare! Jag har prenumererat några månader på den dåliga tidningen "i Form" endast för att jag skulle få en MP3. Jag vet inte om det blev så billigt, men jag kunde ju inte veta att tidningen var kass! Jag har givetvis gått ur prenumerationen nu när jag fått min rosa och väldigt tjejiga spelare! Nu måste jag lägga in en massa skön musik och sedan ska jag verkligen börja att promenera på riktigt =). Mackan tror nog inte riktigt på att det ska ske någon stor förändring men jag tänker satsa nu!

Känns skönt att det är fredag imorgon. Jag öppnar så min helg börjar redan kl 13.00! Härligt! Helgen är ganska lugn så det är bara att slappa (och promenera?!). Får ta hand om min goa sexåring i helgen, han verkar inte må så bra om man får tro honom... I går var vi hos skolsyster på sexårskontroll. Hon hade ett frågeformulär med en massa frågor och Rasmus svarade att han ofta har ont i magen, huvudet och ryggen! Konstigt att jag aldrig hört talas om detta. Jag tror aldrig att jag har hört honom säga att han har ont i huvudet eller ryggen! Okej, magen har han sagt några gånger. Jag vet inte vad jag ska tro, min intuition säger att jag kan ta det med en nypa salt men man vet ju aldrig! Han kanske kan följa med mig och min MP3 spelare på promenad, det är väl bra mot huvudvärk, magont och ryggvärk eller?! Ja, så får det bli! Jag och Rasmus ska from nu börja att motionera regelbundet.... Mmmmm, tror ni på detta?!

Ha en skön torsdagskväll och glöm inte att titta på Medium ikväll kl 21.00 på fyran!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar