söndag 29 mars 2009

Kändisspan i Götene!

Då var ännu en helg till ända... Det har varit en lugn och skön helg, helt i min smak! I fredags var jag, Felix, Rasmus, mamma och pappa på cabaré! Syrrans Alexandra, med klass, spelade upp många bejublade framträdanden! Felix favorit var "gamlingarna": där Alexandra spelade en gammal tant vars käre make led av minnesförlust = mycket roligt! Rasmus favorit var nog att han fick sitta med kusinen Andreas och alla hans stooooora kompisar =). Jag tyckte att Alexandra var cool som Danny i Grease, och att Bengt var otroligt snygg som Caroline af Ugglas!! Alla ni som inte var där.... Ni Missade Verkligen Nåt!!!

I går var vi i Götene badhus (skräll!), men det roliga var det som hände på vägen dit. Vem kom gående på trottoaren, mitt i Götene tror ni?! Markus från "Sveriges värsta bilförare"! Kommer ni ihåg honom eller? Han var codriver åt Robban, de från Skara ni vet... Ja, man får inte roligare än man gör sig. Mackan tyckte inte att vi skulle stanna och be om autograf, haha.

I dag har vi städat lite, sen åkte vi till Maxi. Felix köpte fotbollsgrejor för han ska nämligen spela i Sveriges landslag när han blir stor. Det kräver massor av träning förstår ni! Väl hemma igen bestämde jag mig för att klippa Rasmus hår. Hans önskan är att ha en hockeyfrilla så jag klippte lite kortare där uppe och lät håret i nacken vara. Hoppas att det blev okej, annars får jag nog ta till maskinen ändå...

Mackan har lagt in ljudboken "Mig äger ingen" på MP3-spelaren! Nu ska jag ut och gå... nej, inte nu. Kanske imorgon!

Godnatt allihop och imorgon hoppas vi att våren kommit tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ut och gå, kan jag bugga in mig på din MP3? Nina

    SvaraRadera
  2. Säg bara till, Nina! Så går vi ut tillsammans och skiter i MP3, roligare att prata såklart!

    SvaraRadera