torsdag 19 mars 2009

Lugnt och skönt?

Nu sitter jag i ett tomt hus alldeles själv... (Ja, förutom råttorna och kaninen förstås!) Mackan är med barnen på innebandy. Det är så skönt när man tagit disken och kan sätta sig vid köksbordet och bara njuta en stund. Det är tyst och bara mej att tänka på. Vad tror ni händer då man sitter så där.......... Jo, mackan ringer! Såklart! Han berättar att Hans sagt att det blir cup i helgen ändå! På söndag istället. Vilken koll de har i Tymer IF:s P8 - lag! Det är helt sjukt, ingen framförhållning alls och noll koll. Det är lite synd för jag har bestämt med mina gamla gymnasiekompisar att vi ska träffas på söndag och det vill jag helst inte missa. Mackan sa att han kunde åka själv på cupen, men jag vill inte missa det heller! ........... Där tog den lugn och ro´n vägen! Nu sitter man med beslutsångest istället. Det är klart att ens barn är viktigast, men vi träffas ju så sällan. Vi ska ses hemma hos Annika i Tibro och hon har renoverat i sitt hus. Är lite nyfiken på hur det blev. Jag får väl åka dit någon annan gång.

Nu tänker jag göra lite nytta igen. Kanske ta fram dammsugaren och dra ett varv. Behövs verkligen, särskilt i Rasmus rum! De goa råttorna skvätter ut ungefär en halv liter spån om dagen =).

Men det gör ju inget när dom är så här söööööööta!

Kramar från mig!


1 kommentar:

  1. Men skojar du? cup på söndag? nu får de väl ändå ge sig- är det någon ordning eller?
    När skulle den informationen komma då?
    Bra kort på råttorna- mutade du dom att komma upp samtidigt =) hihi
    Kram

    SvaraRadera