fredag 13 mars 2009

Är det pga kosttillskottet?

Nu har vi ätit kosttillskottet sedan i tisdags... Jag känner mig pigg, men jag känner ingen jätte förändring ännu. Däremot ser jag förändring hos åttaåringen Felix. 1. Torsdag morgon. Han ska äta frukost hemma. Vanligtvis tvingar jag i honom lite flingor. Han ber själv om två mackor! 2. Vanligtvis är Felix så trött på morgnarna så jag får bära honom till soffan och sätta på tv:n för att han ska vakna. I morse gick han upp själv klockan 6.50! Han sa att han var pigg och åt gladeligen en smörgås till frukost! 3. Både idag och igår, valde Felix att vara ute och spela fotboll med sig själv när han kom hem! I går i två timmar och idag i en timma! Det vanliga är att han vill titta på tv en stund när han kommer hem för att han är trött!!!!

Ja, jag kan inte med säkerhet veta om det är tack vare Fit Line. Men jag väljer att tro att det är det! Det känns fantastiskt, ser fram emot att se hur vi mår om några månader...

God natt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar