söndag 22 mars 2009

Äntligen en vinst!

Här är Tymer IF:s P8 lag! Dessa gossar spelade 0-0, 1-1, 1-2 och 3-0! Det var på tiden att de fick vinna en match, Felix är lycklig målgörare av ett av målen. Han har kvittrat hela kvällen om hur roligt det var att spela cup! Rasmus tyckte naturligtvis också att det var roligt...

På cuper blir det tyvärr ganska mycket dötid... Killarna hade dock inga problem att sysselsätta sig. Här ser ni ett par Tymerkillar som oförtröttligen klättrar fram och tillbaka över ett staket. Man får inte roligare än man gör sig!

Tidigare idag var jag hos Annika och fikade. Det var riktigt roligt att träffa henne, Heidi och Therese. Det blir ju allt för sällan. Tyvärr åkte jag ganska snart för jag hade ju lovat killarna att jag skulle titta på de sista matcherna.
Jag är väldigt stolt över att jag hittade från Tibro till Töreboda alldeles själv. Dessutom hittade jag också till centralskolan där cupen var. Jag parkerade bilen bredvid Mackans och gick raka spåret in och rätt på Tymer-klacken! Att jag inte köpte en triss också när jag ändå var inne i ett stim...

Godnatt och sov så gott!


1 kommentar:

  1. haha... ja vem vet du kanske hade turen på din sida. undra hur länge man har den chansen innan den tar slut.....tänk vad bra om den vara i några dagar, då kunde du köpa ett lott idag istället ;)
    kram

    SvaraRadera