tisdag 17 mars 2009

Trött!

Oj, vilken dag! Slutade jobbet kl 16.00. Möte mellan 16.30-19.45. När jag kom hem fick jag ta tag i en marknadsundersökning... Vilka killar i P8 kunde vara med på cup i helgen? Från början var det ev. sju stycken. Mina barn har simskola samtidigt, det är tre gånger kvar och jag vill så gärna att Rasmus ska lära sig att simma bra innan sommaren. Så när det visade sig att fler av de sju inte kunde, var det en lättnad då vi beslutade att ställa in. Vadsbo-cupen får klara sig utan Tymers P8!

När detta var beslutat och jag ringt runt till föräldrar och meddelat detta, var det dags för nästa uppdrag. Jag och syrran ska ta med våran goa mamma och våran goa pappa på bio imorgon. I telefonen pratade vi om hur vi ska lägga upp det. Det ska bli så kul att göra något tillsammans! "Män som hatar kvinnor" ska vi se. Hoppas den är lika bra som folk säger...

Nu tänker jag ta min "kvällsdrink" och gå till sängen! Är verkligen trött efter en händelserik dag... Godnatt och sov så gott =)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det var ett bra beslut Sofie ang. fotbollen. Lite sent med info kan man ju säga. Vad roligt att gå på bio, har oxå hört att den ska vara bra.
    Syns i morgon vännen // Anna

    SvaraRadera
  2. Den är lika bra som folk säger.....och lite till.
    Kram

    SvaraRadera