onsdag 11 mars 2009

Största isen!

Killarna kom precis in och vrålade att jag skulle komma med kameran för de hade hittat en jätte-stor isbit! Minsann, den var ganska stor faktiskt. När jag fotat och satt mig vid datorn hörde jag ett högt kras utifrån följt av ett barnvrål "NEEEEEJ!" . Tur att jag han fota isen innan den gick sönder i alla fall!
I dag har barnen varit ute hela tiden. Vad skönt det är när de leker så bra! Med våren kommer friska och glada barn- härligt! Vi har varit hos mina kära föräldrar och fikat. Där var de också ute och samlade på stenar. Stenarna la Felix i lådor och spände fast lådorna med säkerhetsbältet i passagerarsätet... Viktigt att dom sitter säkert, stenarna! Jag har förbjudit Felix att ha stenarna inne (han samlar på allt, och får inte plats med mer skit), jag har lovat att han får ha dom i garaget =). Undra vad deras pappa tycker om det?!

Underbart är kort...

2 kommentarer:

  1. Det var en rejäl isbit, är du säker på att det inte fattas ngn ruta hos grannen?
    Vilken fin klocka du har förresten,jättesöt.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Skulle precis säga samma sak, ang klockan.
    Det var ingen dålig isbit.
    Kram

    SvaraRadera