onsdag 18 mars 2009

Super-film!

Har nu varit på film med syster, mor och far. "Män som hatar kvinnor" var hur bra som helst! Det enda jag kan tycka var lite jobbigt, var att den är så fruktansvärt rå!!!! Herregud, jag vill inte se så ingående vad som händer... Jag fattar ändå! Det kanske är jag som är känslig, jag vet inte. Dessutom blir jag brutalt medveten om vilken sjuk värld vi lever i och vilka sinnessjuka människor som går omkring ibland oss! Kan man hitta på det i en bok så finns det säkert i verkligheten också...

Var förbi hos världens bästa Therese en sväng. Hon har äntligen fått sina grejor från Fit Line idag och jag och Anna har beställt lite mer grejor som kom i Thereses paket. Det var bara att åka till Ollebo och hämta upp det där- smart! Hennes Samuel var uppe när jag kom, han är ju bara för söt! Skrattar, är busig och glad mest hela tiden =).

Ha det så bra allihop och se "Män som hatar kvinnor"!

1 kommentar:

  1. Den låter verkligen otäck, särskilt efter att det du berättade.
    Tack för att du tog med mina mineraler med.
    Vilken fin blogg du har fått nu, sååå mycket roliga saker, vad du kan =)
    Kram Anna

    SvaraRadera