lördag 14 mars 2009

Marcus är i Sälen och jag och barnen bestämmer själva hur vi bäst spenderar en lördagskväll. Vad kan möjligen vara bättre än att smälla upp största kojan i vardagsrummet! En koja som rymmer två sovande barn! Klart att de ska få sova i sin fina koja... Mitt i kojbygget böjde plötsligt Felix sig på mitten och fick jätte ont i magen. Jag tänkte först att han behövde gå på toan såklart. Sen kom jag på att det var 5,5 timmar sedan vi åt- och vi brukar ju äta oftare än så. Värmde genast taccos till honom, han började äta lite men skrek igen. Då masserade jag magen en stund tills det blev bättre och han åt upp taccosen. Efter en stund i soffan gick det magonta bort helt! Vilken dålig mor jag är va?! Jag svälter mina barn...Vi får se om det är här de sover inatt!

Det blir ingen melodifestival för familjen Sjöberg idag. Vi har röstat och det blir istället "American funniest home videos" för hela slanten. Hoppas att ni får en mysig lördagkväll allihop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar