fredag 13 februari 2009

Äntligen fredag!

Fredagen är den bästa dagen på hela veckan! Man har hela helgen framför sig! skööööööönt!
Hos oss äter vi alltid taccos på fredagkvällen, har vi tur så är det barnprogrammet Amigos på TV:n medan vi äter... Idag testar jag och min älskade make ett rött vin som Anna rekomenderat. Jag tyckte att det var lättdrucket och gott. Det heter "Big House Red" för er som vill prova!


Jag och Mackan firar fredag! Felix fotar =)
Trevlig kväll allihop och glöm inte att titta på Let´s dance, eller gör som Mackan sov till det!


3 kommentarer:

  1. Vad gött det ser ut, jag kan inte få in några bilder i mina inlägg, kan vi ta en kurs igen kanske.
    En sak till, vi är nog sammanlänkade du och jag, vi har samma siffror på antal besökare per dag och totalt samt nuläge, något blev fel kanske?? Fortsätt mysa på nu! Nina

    SvaraRadera
  2. Ha ha.... Är det ngt som ni bestämt på Gökstigen att fredag = tacos?? Vill minnas att hos familjen Lindberg är också tacos på fredagkvällarna.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha tacos är bra!
    Fast idag fick bara barnen det, Anders gjorde en jätte god älgstek i lergrytan med potatisgratäng mm såååå gott! Mamma och pappa var här ocskå.
    Ja visst var det ett gott vin!
    Kram

    SvaraRadera