onsdag 11 februari 2009

I dag gick jag upp klockan 5.00. Det börjar kännas nu, man är lite sömnig i ögat. Barnen är också trötta. De gick upp en halvtimma efter mej plus att de varit i spåret på fritids! De har haft jättemysigt där. De har ätit korv, värmt sig vid elden, lekt och spikat på en koja! Nu är de helt slut så de hamnade i soffan framför TV:n nu när vi kom hem. Man måste ju säga att de har tur med vädret på sportlovet!
Jag sitter vid köksbordet med en rykande kopp kaffe i handen, tittar ut på snön som faller och försöker bestämma mig för om jag ska gå ut och skotta bort lite snö kanske... Nu kom Felix och påminde mig om att jag lovat stryka deras pärlplattor så jag slapp motionen! När jag ändå ska stryka satte sig han och pärlade några till!
Titta vad fint sorterade pärlorna är! Det har mamma gjort =)

Nej, nu är kaffet slut och jag behöver sätta igång att stryka. Sedan måste jag laga mat för klockan 16.00 ska jag vara tillbaka på jobbet. Vi ska ha möte, men det ska faktiskt bli roligt. Jag och Håkan har tusen saker vi vill göra idag... Spännande.

Så här fint blev det!

Kramen



1 kommentar:

  1. Hallå!
    vart har du tagit vägen?
    saknar ditt inlägg för dagen (Torsdag)
    Nog för att kl bara är 22.33 och du är en nattuggla men nu orkar inte mina ögon vänta mer;)
    Får kolla i det i morgon! hade ju väntat mig ngt från knutbyserien, men jag återkommer:)
    kram och godnatt

    SvaraRadera