måndag 9 februari 2009

Doftar gott!

Visst är det konstigt. Nu kan man knappt hålla sig från datorn! Har precis bakat thekakor och det doftar härligt i mitt kök =) Medan brödet var i ugnen tittade jag på tv-programmet "Familjen Annorlunda" och det har jag aldrig gjort förut. Jag är helt fascinerad över att man åker till badhuset med åtta barn! Jag har för fagerlund fullt sjå med två! Det är väldigt nyttigt att se sånt för då inser man att man inte ska klaga, herregud. De visade också när de var i affären med hela klanen. Oj, jag skulle antagligen fått hjärtinfarkt om jag varit med och de sitter efteråt och säger till varandra "jag tycker det gick bra i affären!" Man är nog lite bortskämd med sina egna barn! Nej, nu ska jag gå till soffan och prata lite med maken innan han somnar!

1 kommentar:

  1. jag håller fullständigt med dig, säger jag som är gravid, men jag ska inte ha 8 i allafall=)
    Vad du är redig som bakat, kanske ska baka i morgon, den som lever får se ;)
    Tack Sofie för det du skrev på min blogg, blev ju tårögd- du är en väldigt bra kompis som man ska vara rädd om.
    kram

    SvaraRadera