måndag 16 februari 2009

plötsligt händer det...

Tänk att ibland händer det... Jag kommer upp i så god tid så jag får tid över på morgonen! Fantastiskt, det här kommer nog bli en bra dag =)

Vi fortsatte på utetemat igår. Vi började dock med kalas på förmiddagen. Barnen gick ut till isen vid skolan ungefär 11.45 och de kom hem vid 16.50. Däremellan var de bara inne för att äta! De börjar bli riktigt bra på att åka skridskor! Rasmus satsar på att åka så fort som möjligt och Felix satsar på att ramla så lite som möjligt!

När de kom hem gick Rasmus iväg till pulkabacken med den nya boben, kan inte få nog av vintervädret...

Nej, nu ska jag borsta tänderna på killarna och komma iväg till fritids och jobb!

Förresten, det var ju det jag skulle skriva: Jag var ute och gick en sväng med Anna igår! Se jag håller vad jag lovar =)

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, det var rikigt skönt att komma ut trots att det var svinkallt på kvällen. tack för att du ändå följde med trots att du höll på att frysa ihjäl på isbanan ;)
    Nu äntligen syns vi på jobbet i morgon- tack för fikat idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas att du fick en fortsatt bra dag. Låter underbart att ha tid över på morgonen och då har du två barn att fixa med. Jag har bara mig själv att ta hand om och det kan vara nog så svårt.kanske det "plötsligt händer" för mig en morgon också. Ha nen rolig vecka,imorgon sticker jag till Stockholm.

    SvaraRadera