måndag 16 februari 2009

Jag visste det!

Jag förstod väl att det var för bra för att vara sant! Precis när jag skrivit inlägget imorse, insåg jag att jag hade tänkt fel... Jag tänkte att jag skulle lämna barnen 7.15, men jag skulle ju börja jobba då!!!! Den slappa, sköna morgonen byttes genast mot det vanliga hektiska helvetet =).

Men dagen blev ändå rätt så bra faktiskt. Jag började med att fika med Anna då jag kom hem från jobbet. Sedan plockade jag lite, slappade lite och sedan spelade jag Wii med grabbarna och två av deras kompisar... Det var då Håkan ringde och frågade om thekakorna skulle jäsa!? ÖÖÖhhh, ja! Det är jäst i degen så det kanske är bäst =). Det är inte lätt här i livet...

Jag har precis lagt på telefonen. Jag har pratat med Åsa, och det var ruggigt längesedan vi pratade så det var jätte-kul. Vi kom att prata om Therese, så då ringde jag henne efter samtalet med Åsa... Mackan säger att jag har telefoni som fritidsintresse och jag är benägen att hålla med honom. (det och blogga!) Sov gott allihop!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det var jättekul att prata med dig med!:-) Jag föstår inte varför det ska vara så svårt att få till, bara att ses någon dag. Är ju fortfarande skyldig dig 2 middagar med.;)
    Vi får se om vi lyckas på söndag...
    Kram kram!

    SvaraRadera