torsdag 26 februari 2009

Torsdag...

Vad fort veckorna går, nu är det redan fredag imorgon igen! Stackars Nina är sjuk så jag ska stänga istället för henne, men det kan ju vara skönt med lite sovmorgon. Synd bara att jag måste gå upp för att killarna ska till skolan!

Vi har haft möte på jobbet idag, måste säga att jag har världens bästa arbetsplats! Det är verkligen roligt och det händer så mycket på jobbet just nu. Vi är ett så skönt gäng, alla vill utveckla förskolan hela tiden och jag känner att vi verkligen tar elefantkliv framåt!!!! Tack alla goa kollegor för fantastiska diskussioner och arbetsglädje!

Felix och Rasmus tycker verkligen om Guitarr Hero som Felix fick igår av farmor och farfar! De är så goa när de spelar. Felix tar gärna av sig till bar överkropp och river av några låtar =) Jag själv är inte så duktig på detta spel. Många knappar att hålla reda på, men jag tänker försöka att lära mig.

Rasmus spelar med favoritkläder på!

Felix har inte hunnit ta av tröjan...

God natt allihop och sov så gott. Jag ska gå och försöka läsa ut "Flyga drake" nu. Den är verkligen jätte-bra men jag blir alltid så trött då jag lägger mig för att läsa. Det tar alltså lite tid att läsa ut böckerna jag läser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar