tisdag 24 februari 2009

Semlor och prinsessor...

I dag känns det som mycket hamnar i skuggan av förlovningen mellan Viktoria och Daniel! Att Daniel Sjöberg fyller 38 år eller att det är fettisdagen känns inte så viktigt, eller?! Vilket pådrag det blir... Såg lite på sändningar från slottet och tycker att den stackars Daniel Westling skötte sig bra. Han måste verkligen älska Viktoria för att frivilligt gå igenom en sådan presskonferans. Själv tycker jag att det var på tiden att de fick gifta sig, och att han är en helt vanlig "Svensson" tycker jag bara är ett plus! Jag har alltid varit för kungahuset och tycker faktiskt att det är bra för sverige att vi har kungafamiljen som representerar oss utomlands. Tråkigt med de länder som har president, det är inte riktigt samma spänning med det som riktiga prinsar och prinsessor =).

Nu ska jag gå och lägga mig och samla kraft för att kunna gå upp 4.45 för att hinna fira Felix innan jag lämnar killarna på fritids 6.15. Suck, det är ju mitt i natten!

Sov sött!

2 kommentarer:

  1. Hej sofie hoppas du får en bra dag/ kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med kungafamiljen, Björn säger att det är Sveriges dyraste socialfall,han är så dum ibland.
    Blev Felix glad nu då med alla presenter, han som var så orolig att inte få några alls.
    Hälsa honom så glatt!

    SvaraRadera